Nowoczesna strona dla nowoczesnej firmy

Dodane: 20-12-2015 05:37
Nowoczesna strona dla nowoczesnej firmy Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy? tanie strony

Internet, za Wikipedią:

Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie ?między-sieć?) ? ogólnoświatowy system połączeń, między komputerami, określany również jako sieć sieci. W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za pomocą protokołu internetowego z wykorzystaniem infrastruktury telekomunikacyjnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet


Jaka powinna być firmowa strona www?

Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.


Firmowa strona

Internet jest jednym z najkorzystniejszych kanałów reklamowych. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to właśnie dzięki wirtualnej sieci można opublikować własną stronę internetową. Właściciele firm powinni jednak zadbać, by strony takie zostały stworzone w taki sposób, by przyciągnąć potencjalnych klientów, a nie ich zniechęcić. Powinna zawierać także wszystkie niezbędne informacje. Niestety, źle zaprojektowana strona lub taka, na której nie znajduje się wystarczająca ilość informacji, może wyglądać jak niezadbana siedziba firmy. Tworzenie strony powinno opierać się na konsultacjach z potencjalnymi klientami, by dowiedzieć się, co chcieliby na takiej domenie znaleźć. Mając do czynienia z restauracją, należy zamieścić nie tylko jadłospis i cennik, ale nie powinno zabraknąć również danych kontaktowych. W taki sposób, klient będzie miał możliwość sprawdzenia, pod jakim numerem powinien dokonywać zamówień. Warto także zadbać o szansę zamieszczania opinii na temat dań, ponieważ klienci, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług, będą mogli dowiedzieć się, co myślą o naszych daniach inne osoby.